بررسی زمینه‌های همکاری صدا و سیما و ایکنا

۰۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۲ کد : ۷۵۸۵۰ ایکنا تاپ خبر
مدیرعامل و تعدادی از مدیران خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با حضور در تحریریه خبرگزاری صدا و سیما ضمن بازدید از این خبرگزاری جلسه‌ای را با مدیران این مجموعه برگزار و راهکارهای افزایش همکاری بیشتر و نیز اجتماعی‌سازی مفاهیم قرآنی را بررسی کردند.
بررسی زمینه‌های همکاری صدا و سیما و ایکنا

به گزارش روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، طی روزهای گذشته جلسه‌ای به منظور بررسی زمینه‌های همکاری و فعالیت مشترک بین سازمان صدا و سیما و خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با حضور مدیران این دو مجموعه و به میزبانی رسانه ملی برگزار شد.

در این جلسه ظرفیت‌های دو طرف برای اجرای فعالیت‌های مشترک در ابعاد مختلف اعم از تولید محتوا، انتشار اخبار، پیگیری پرونده های قرآنی و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه مباحثی در مورد نحوه اجتماعی‌سازی مفاهیم قرآنی از طریق انتشار اخبار، فعالیت‌های رسانه‌ای مشترک برای پیگیری سوژه‌های کاربردی در حوزه قرآن و عترت، پرونده‌های تخصصی قرآنی برای ایجاد نشاط اجتماعی و ... مطرح و در نهایت مقرر شد کمیته‌ای موضوع نهایی این همکاری‌ها را مورد پیگیری قرار دهد. 

در این جلسه جلیل بیت‌مشعلی، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل ایکنا، معصومه صبور، سردبیر ایکنا، محسن مسجدجامعی، مدیر روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور حضور داشتند.

همچنین، در این دیدار هادی البرزی، مدیرکل اخبار داخلی خبرگزاری صدا و سیما، علی بشیری،‌ مدیر روابط عمومی معاونت سیاسی خبرگزاری صدا و سیما، واله نعمتیان، سردبیر گروه تخصصی نماز، قرآن و معارف اسلامی خبرگزاری صدا و سیما نیز حضور داشتند و نسبت به همکاری مشترک با ایکنا در حوزه نشر و ترویج رسانه‌ای موضوعات قرآنی استقبال کردند.

 

کلید واژه ها: مفاهیم قرآنی اخبار قرآنی جلیل بیت مشعلی صدا و سیما


نظر شما :