در هفته گرامیداشت مقام معلم مراسم ظهر دلنشین «بهروز یاریگل» در ایکنا برگزار می‌شود

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۲ کد : ۷۰۸۲۶ ایکنا
چهل‌وهفتمین مراسم ظهر دلنشین، بزرگداشت بهروز یاریگل، قاری و مدرس قرآن در هفته گرامیداشت مقام معلم در ایکنا برگزار می‌شود.
در هفته گرامیداشت مقام معلم مراسم ظهر دلنشین «بهروز یاریگل» در ایکنا برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، اجرای سلسله نشست‌های «ظهرِ دلنشین» با هدف آشنایی عموم علاقه‌مندان به ساحت قرآن با پیشکسوتان و خادمان قرآن کریم و تکریم مقام شامخ این معلمان، از مهرماه ۱۳۹۳ به همت ایکنا آغاز شد و تاکنون با استقبال جامعه قرآنی کشورمان، چهل‌وشش نشست برگزار شده است.

حاضران در این نشست که جمعی از آشنایان، دوستان و شاگردان فرد تکریم‌شده یا مدیران مراکز و مؤسسات فرهنگی و قرآنی هستند، به بیان ویژگی‌های اخلاقی، خدمات، آثار، خاطرات، سیره زندگی، شیوه تدریس فرد پرداخته تا چراغ راهی برای نوجوانان و جوانان باشد.

چهل‌وهفتمین ظهر دلنشین ایکنا، طی هفته گرامیدشت مقام معلم به تاریخ دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰ به تکریم بهروز یاریگل، از پیشکسوتان این عرصه و از چهره‌های شناخته شده عرصه آموزش قرآن اختصاص یافته است. 

مراسم ظهر دلنشین «بهروز یاریگل» در ایکنا برگزار می‌شود

این مراسم به نشانی، تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۸۵ سالن اجتماعات شهید حجت‌الاسلام مهدی تقوی برپا می‌شود.

کلید واژه ها: ظهردلنشین بهروز یاریگل خبرگزاری ایکنا


نظر شما :