حضور جمعی از اعضای فرهنگی جهاد دانشگاهی در منزل شهید تقوی

۲۲ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۲ کد : ۶۳۲۹۸ ایکنا
جمعی از اعضای معاونت فرهنگی و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در جهاد دانشگاهی به منظور دیدار و گفت‌وگو با خانواده حجت‏الاسلام و المسلمین شهید تقوی، رئیس اسبق سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل ایکنا، ساعتی در منزل وی حضور یافته و با خانواده‌ آن مرحوم دیدار و گفت‌وگو کردند.
حضور جمعی از اعضای فرهنگی جهاد دانشگاهی در منزل شهید تقوی

در این دیدار، دکتر کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، ضمن معرفی دکتر جلیل بیت مشعلی، سرپرست جدید سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در جهاد دانشگاهی که به تازگی منصوب شده‌اند، گفت: ارتباط من و آقای تقوی به سال‌های بسیار دور باز می‌گردد و امروز به منظور دیدار و استمداد دعا و برکت در کار، خدمت شما رسیدیم.

دکتر کلانترمهرجردی ضمن بیان خاطرات مشترک خود و شهید تقوی، بیان کرد: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با همکاری سازمان قرآنی در حال نگارش و تدوین زندگی قرآنی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی تقوی از شهدای حادثه تروریستی مجلس است که به زودی جلسه رونمایی و معرفی این کتاب نیز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در ادامه ضمن تکریم و احوالپرسی از اعضای خانواده آقای تقوی، هدایایی را تقدیم اعضای خانواده این شهید کردند.

کلید واژه ها: بازدید


نظر شما :