برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی «نور»

۰۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۸ کد : ۵۴۲۴۸ مطالعات ایکنا تاپ خبر
نمایشگاه هنرهای تجسمی «نور» از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.
برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی «نور»

به گزارش روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛ نمایشگاه هنرهای تجسمی نور از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و همزمان با سالروز میلاد حضرت اباالفضل العباس(ع) در موزه ملی قرآن کریم افتتاح می‌شود.

به این مناسبت علاقه‌مندان می‌توانند ضمن حضور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در ساعت 14:30 روز ششم اسفندماه،‌ از موزه ملی قرآن کریم به صورت رایگان بازدید کنند.

آثار این نمایشگاه با موضوع تدبر در سوره مبارکه نور در قالب 40 اثر و رشتههای نقاشی، خوشنویسی، نقاشیخط، تایپوگرافی و تصویرسازی از سوی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی خلق شده‌اند.

در این طرح، بخش‌های مختلفی از جمله برگزاری نشست‌های مختلف قرآنی، مسابقه کتابخوانی، جلسات تدبر در قرآن، فراخوان آثار هنری و آموزش‌های مختلف در حوزه مهارت‌های فردی در نظر گرفته شده است تا دانشجویان ضمن آشنایی با موضوع فصل و ارتباط آن با قرآن، مجموعه‌ای از مهارت‌های فردی را نیز در کنار این مفاهیم آموزش ببینند.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه از برنامه‌های رویداد فرهنگی ـ هنری چهارفصل قرآنی است که در آن برای هر فصل سوره خاصی اختصاص یافته است. بر این اساس، همه علاقه‌مندان به رویداد‌های فرهنگی و هنری می‌توانند ضمن عضویت در شبکه فعالان قرآنی دانشجویی از طریق پایگاه اینترنتی www.isqa.ir در این طرح شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در روزهای 6 تا 9 اسفندماه از ساعت 9 تا 15 به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان امام خمینی(ره)، موزه ملی قرآن کریم مراجعه کنند.


نظر شما :